feel it.

älsk sov här i natt, mys som fan ;$  helt underbart att få vakna upp brevid honom. :}  sen åt vi frukost tillsammans, sen åkte jag till skolan. :(   skolan gick väl helt okej! :} emma spolade 13 ton vatten över golvet känndes det som ;D  sista dagen i varmkök för detta året! tackar vi för. haha. sen blev det date med oliwia, käka glass. (fyfilla) och köpte rosa cola ;}}  haha. fast dock var den äcklig. så pappa får det. haha.  snart blir det mer aa, sen säng. trött somfan. :)  i morgon har jag två prov, och två arbeten att lämna in. haha. :(  jag saknar bästis, hon är sjuk. :(  och ser inte ut som om hon får komma. men hon ska tjata!! :}  och jag hejar. haha.






Och när mörkret lägger sig tungt över en,
ler du svagt, och viskar till mig,

- du är värd att dö för.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0