Australian shepherd

JAG ÄR GLAAAAAAAAAAADARE ÄN ALLA TILLSAMMANS GÅNGER TUSEN! JAA.
för det är så här, om jag skaffar ett sommarjobb, så lovar mamma att betala hälften av min hund :D  som då ska va en Australian shepherd, tik och antagligen heta nelly eller tea eller bella. eller om stamtavlan redan har ett fint namn blir det de!  ÅÅÅÅÅÅÅÅW nog glad jag är!


nåja, vaknade brevid älsk i morse, vilket alltid är lika underbart! :)  vi hade mys igår, jag gjorde landgång till familjen, sen åt vi, sen gick nicklas & jag hem till honom och hälsa på hans vovve, kenny ;D haha.  så fluffig och söt :'D   sen kollade vi på talang, och gick hem till mig igen, och mös. :)
idag har inte hänt så mycket, gjort v mig i onödan egentligen, för jag ska bara passa alice & hugo, de kom hit vid tre tiden. andy & marlene & lucas är här. :}  vi hade faktiskt ute min moppe och körde lite ;D haha. 
ikväll ska vi grilla, och ha mys. :)  
puss&kram.

image35

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0