A butterfly kiss

i sent you a butterfly kiss in the mail, did you get it?



goddag alla glada! 
idag "försov" jag mig en timme, det var skönt. dock missade jag svenskan som vi har ett arbete på som ska va klart i morgon ;S får se hur det går. iaf, sen hade vi då engelska, nog inte segt eller så. sen matte. BAH döda mig, jävla lärare ;s tur hon kan förklara. ush, och hon klagar alltid på att hon har ont i hela kroppen, jävla kärring, ooow jag hatar henne. iaf, sen var det lunch, sen idrott som jag sket i, för jag har fortfarande ont i foten, haft det en vecka i morgon! sug min. så sa milan (idrottsläraren) att vi skulle ha simning i morgon! ELLER HUR. haha. nej, det får jag gå utan. så jag satt ute med linus & linus. sen var det inval, vår lärare satte på en film till oss, sen skulle hon iväg på möte. så vi fick se den, men dock fungerade bara halva filmen, så vi stack vid tio i tre. :)  skönt. sen var det hem, äta, köra pappa hit & dit. :)   nu sitter jag och väntar på älskling, han kommer nog när som. :)   i morgon är det fredag, skönt som fan. har dock inget planerat i morgon. får se hur det blir!

ha det bra, puss&kram.

saknar dig cp pajanus. <3

image38

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0